Przygotowanie do matury

Przygotowanie do matury

Będziemy chcieli się dowiedzieć, co zdobywa osiągnięcie Twojego dziecka są na indywidualnym badaniu osiągnięć podawany albo pedagoga lub psychologa szkolnego. Wyniki te będą swoją bazowy porównać przyszłe wyniki do kiedy dziecko ma kolejne spotkania IEP i przeglądu postępów dziecka. Można jako rodzic wnioskować, że ten sam test mieć.http://www.domy-balik.pl W większości przypadków WJ-III jest podawany podczas wstępnej oceny i późniejszych ponownych ocen. Jednak jest to również często, że nauczyciele wychowania specjalne po prostu rzucać się w grupie, której podawano ocenach państwowych. Jako rodzic, chciałbym zwrócić się do WJ-III podawać określić obecne poziomy w celu ustalenia, czy dokonuje się postęp.Gdy dziecko zostało umieszczone (Jeśli tak zakwalifikować.) W początkowym MET następnie będą mieć ponownej oceny co trzy lata. Ponowna ocena jest ustalenie, czy dziecko wymaga nieustannych specjalne usługi edukacji i jakie konkretne obszary. Ponowna ocena jest również wypełniony w celu określenia, czy dziecko nadal kwalifikuje się do kształcenia specjalnego w ich obecnej kategorii klasyfikacji i jeśli podobne usługi muszą być świadczone.

Tak więc, jako rodzic, proszę nie denerwować, gdy są o uczestniczyć kolejne spotkanie MET dziecka. To spotkanie jest pomóc Tobie i Twojemu dziecku i rodzic są najważniejszym uczestnikiem. Bądź uprzejmy, ale również rzecznikiem swojego dziecka w tych spotkaniach. Zapytaj władze szkoły, co naprawdę myślisz jest najlepsze dla Twojego dziecka i je wspierać swoją opinię z danymi. Jeśli Twoje dziecko ma problem zachowania wtedy funkcjonalna ocena zachowania powinny zostać zrealizowane w ramach oceny i pozytywne podpór behawioralnych / wzmocnień należy umieścić w miejscu, aby pomóc dziecku rozwijać bardziej pozytywne interakcje z innymi uczniami, nauczycielami i administratorów.

Pomaga poznać swoje prawa, być mocne, być sprawiedliwy i uczciwy wobec siebie i swojego dziecka, i przytrzymaj każdego odpowiedzialnego w MET. Jeśli nauczyciel lub administrator stany mają zamiar wdrożyć plan zachowania wówczas pewni:

1) Kto (konkretne osoby) jest odpowiedzialna za to wdrożenie?

2) W przypadku (konkretnych dat) będzie plan zostać zmienione?

3) Jakie są pozytywne wzmocnienia w planie?

4) Jakie są negatywne konsekwencje w planie?

Wchodząc do następnej spotkał się z kilkoma z tych pomysłów najprawdopodobniej pozwoli Ci być bardziej świadome rodzic, który w dłuższej perspektywie będzie lepszym rzecznikiem swojego dziecka. Po tym wszystkim, znasz swoje dziecko lepiej niż ktokolwiek lub jakiegokolwiek testu. Nie zapominaj, że i zawsze iść ze swoimi instynktami jelit. Troskliwego rodzica instynkt rzadko jest źle.

– autor artykułu