Najlepsze licea

Reprezentuje to, co uważam za podstawowe. (Ze względu na mój harmonogram pisania i mówienia, ja rzadko oceny już.) Zwykle nie powtórzyć elementy oceny, które zostały zrobione niedawno http://fizjosport.krakow.pl, takich testów w szkole. Jeśli raporty i rejestry zawierają informacje potrzebne, mogę z nich korzystać. Dzięki temu można zaoszczędzić czas i łatwiej na dziecko, nie wspominając korzyści dla kieszeni rodziców. Przegląd dostępnych rejestrów i raportów: Jeśli przyjrzymy informacje cenne dla leczenia może pozostać pogrzebany. Kiedyś oceniano czwartej klasie dziewczynę, której tło medyczne wykazały, że ona zmniejszona słuchu w jednym uchu i bez rozprawy w drugiej. Nauczyciel nie wie. Dziecko siedzi w tylnej części pokoju z jej najlepszą ucho do ściany. Behawioralnie patrzyła obojętnie, niechętne do współpracy i niezgodne. Kiedy siedział ze swoim dobrym ucha do nauczyciela, było nagłe uzdrowienie w jej uwagi i zachowania.

Wywiady z rodzicami i nauczycielami: to może być dokonane w formie pisemnej osobiście lub obu. I ogólnie zapytać rodziców i nauczycieli, aby zapisać swoje obawy w kolejności, a na jednym arkuszu papieru (ta utrzymuje ją szybki, skoncentrowany i zwięzłe). Pytam je także skrótowo wymienić trzy najlepsze atuty młodzieńca lub cechy. Jeśli dziecko ma kilka nauczycieli, wolę, że wszyscy robią stronę na młodzieńca. To niesamowite, jak ta mała aktywność może szybko odróżnić problemowych i innych obszarów problemowych w domu iw szkole. Jeśli nie mamy "naprawić" Wszystko, praca jest o wiele łatwiejsza.

Ocena percepcyjno-motor: Niektórzy egzaminatorzy by opuścić to jeden z oceną. Uważam, że jest to istotne z nieparzystej młodzieńca, ponieważ dziecko albo nie chce odpowiedzieć na Twoje pytania na początku, albo oni są w stanie powiedzieć, co myślą, że chcesz usłyszeć (zwłaszcza, jeśli myślą, że są kłopoty).

– autor artykułu