Liceum profilowane

Liceum profilowane

Mój syn został zdiagnozowany zespół Aspergera. On może być bardzo buntownicze i wyzywające. Więc co dokładnie jest różnica między zachowań związanych z zespołem Aspergera i tych opozycyjno Defiant Disorder?

Jest to wnikliwe pytanie, ponieważ, szczerze mówiąc, linia oddzielająca dwa warunki czasami może być całkiem w porządku. Mając na uwadze powyższe, nie mogę zobaczyć, gdzie chciałbym zdiagnozować oba warunki w tym samym dzieckiem, chociaż widziałem go zrobić. W przypadku tych dwóch warunków, to najlepiej trzymać się z jednej lub drugiej strony.

Przede wszystkim, jest to całkiem możliwe, że zachowania charakterystyczne ODD będzie nadal nigdy nie zdiagnozowano. Interwencje krótkoterminowe może przynieść tyle zgodności dla dziecka, aby usunąć przeszkody, takie jak robi tyle pracy na koniec roku szkolnego, aby przejść (z trudem). Następnie każdy ma przerwę … aż do następnej przeszkody.

Dziecko z zespołem Aspergera, najwyższy poziom funkcjonowania na kontinuum diagnostycznej zwanej Spektrum zaburzeń autystycznych, jest mniej prawdopodobne, że gubią się z nierozpoznaną chorobą. Dzieci z zespołem Aspergera mają zazwyczaj nietypowe maniery, że w miarę upływu czasu, na pewno będą rozpoznane i uwzględnione.

Porównajmy te dwa młodzieży na pięciu cech etiologii, Języka i Komunikacji, świadomości społecznej i interakcji, zdolność adaptacji, i charakter niezgodności.

Etiologia: Zachowania charakterystyczne dla nieparzystych są głównie związane z temperamentem i percepcji chłopak i reakcji na okoliczności i zdarzeń w ich pobliżu. Zdarzenia zewnętrzne mogą wpływać na zachowanie się dramatycznie, krytyczny pogląd na interwencję. Istnieje wiele teorii na temat przyczyn Asperge http://healthandfitness.pl/trener-osobisty/ra, ale genetyka i organiczności (chemia mózgu i neurologii) Uważa się, że odgrywają dużą rolę.
http://budmax.co.pl/drzwi-warszawa/drzwi-wewnetrzne.html
– autor artykułu