Wynik na swiadectwie szkolnym to nie wszystko!

To naprawdę nie jest, że trudno sobie wyobrazić, że ktoś z ADHD lub ADD może mieć kłopoty ze szkoły. Między konieczności koncentrują się na długi czas do konieczności usiedzieć za to, co czuje się nawet dłużej, ADHD i szkoły po prostu nie wydają się wymieszać.

Jednakże, istnieje sporo rzeczy uczniowie z ADHD mogą zrobić, aby poprawić swoje wyniki w nauce.plisy-rolety.pl/oferta/rolety.html Jedną z rzeczy jest zmiana sposobu ich studiowania. Większość uczniów z ADHD zrobić lepiej w czasie nauki w spokojnym miejscu, wolnym od zakłóceń. Jeśli uczyć się w tym samym czasie każdego dnia, są one bardziej prawdopodobne, aby móc skupić się w tym czasie, jak będą trenowali swój mózg, że ten czas jest czas, aby ustawić ostrość.

Kolejna wskazówka badania dla uczniów z ADHD jest znalezienie konkretnej techniki studyjnej lub systemu, a następnie ją religijnie. Jeden z najlepszych systemów jest to technika Pomodoro, które wymaga stosowania czasomierz ustawiony na 25 minut, aby regulować czas badania, a następnie przez krótki 5 minut przerwy w celu odświeżenia.

studentów ADHD również korzystać z nauki i stosując system pamięci, takich jak metoda loci lub innych technik wizualizacji. To sprawia, zapamiętywaniem sposób bardziej aktywny i zaangażowany, co daje większe przywołania podczas testów i przy innych okazjach.

Wszystko to jest dobrze i doskonale nadaje się do nauki, ale co z testami? ADHD i studia to jedno – uczniowie mają zazwyczaj pewien stopień kontroli nad ich otoczenia w czasie studiów. Ale testy są zupełnie inna historia. Nie ma ciśnienia do wykonania i nieuniknione rozrywki i hałasy z okolicznych studentów. Jakie są pewne rzeczy, które uczniowie z ADHD mogą zrobić, aby zmaksymalizować ich wydajność w testach?

Na początek uczniowie z ADHD może zwykle poprosić jakiegoś obiektu, a nauczyciele zazwyczaj przyznają go. Dla niektórych z tego badania same lub co najmniej oddzielane od reszty klasy, można zmniejszyć rozpraszających i znacznie zwiększa ostrość.

Podczas testów, uczniowie są zachęcani do „odwrócić się”. Oczywiście, nie oznacza to rzeczywiście odwracać się, lecz oznacza zmianę stanowiska fizyczne, weź głęboki oddech i rozejrzeć się po pomieszczeniu lub na sufit. Jeśli uczniowie mogą z powodzeniem „stworzyć rozrywki” jak ten, są mniej prawdopodobne, aby poddać się rzeczywistych zakłóceń.

Wreszcie, studenci powinni być zawsze na baczności przed niedbalstwa. Odpowiedzi podwójnej kontroli powinno być oczywistością, a nie tylko pisanie starannie utrzymuje równiarka szczęśliwy, utrzymuje mózg studenta zorganizowane.

Aby uzyskać więcej informacji na temat ADHD / ADD wskazówki do nauki i podejmowania testu, przejdź do:

– autor artykułu